آي پد 3: با قدرت پردازش گرافيکي 20 برابر
تکنولوژی نوین
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ
نويسندگان

شرکت Imagination را مي شناسيد؟‌ احتمالا خيلي از شما با اين شرکت آشنا نيستيد. اما اين شرکت در واقع پشت پردازش گرافيکي بسياري از تلفن هاي هوشمند و تبلت هاي امروزي است. حالا اين شرکت سري جديد چيپ هايش را با نام Series 6 معرفي کرده. دو مدل PowerVR G6200 و G6400 نسبت به پردازشگرهاي گرافيکي فعلي تا 20 برابر بهتر عمل مي کنند.

يکي از شرکت هايي که از پردازشگرهاي گرافيکي Imagination در محصولات اش استفاده مي کند اپل است. بله در واقع درون آي پد و آيفون شما چيپ هاي ساخت اين شرکت را داريد و مي دانيد که اين گجت ها در پردازش گرافيکي بسيار خوب عمل مي کنند. حالا چيپ جديد اين شرکت نسبت به مدل قبلي 20 برابر بهتر شده است. بنابراين مي توانيد در آي پد بعدي و البته ديگر تبلت هاي آينده منتظر قدرت پردازش گرافيکي فوق العاده اي باشيد.

اين شرکت در معماري جديد اش بازنگري هاي اساسي کرده است و GPU حالا به کارهايي به جز بازي هم توجه مي کند. بنابراين در پردازش هايي که تبلت به محاسبات غير گرافيکي هم نياز دارد، GPU به کمک CPU مي آيد و قدرت تبلت را بيشتر مي کند.

آنها مي گويد اين پيشرفت سبب مي شود که تبلت ها از نظر کاربران معمولي بسيار شبيه کنسول هاي قدرتمند فعلي شوند. و در کارهاي ديگر مانند ويرايش عکس و ويديو عالي عمل کنند.
آنها تاکيد مي کنند افزايش 20 برابري در قدرت پردازش، يک عدد تبليغاتي و ادعا نيست و دستاوردي است که واقعا به آن رسيده اند. چيزي که شما در نهايت با بررسي و آزمايش خودتان خواهيد ديد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 114360
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1